Mabruk ya habibati..

Bismillahirrahmanirrahim...(ikhlaskan niat)
Salam'alayk...
 entri ini sudah lama disimpan.. oleh kerana kekangan masa.. rasa mcm dah basi ja..;-)


      Maha Suci Allah, Tuhan semesta alam, dengan limpah dan rahmat serta izinNya bumi beredar, mentari bersinar, bintang begermelapan, bulan bercahaya, dan manusia meneruskan kehidupan. Selawat dan salam buat Rasulullah SAW, dengan nurnya alam diterangi, manusia disuluh kebenaran. 

  Apa khabar shbt2..? Amirah sentiasa doakan yg terbaik untuk kalian..:-)
Entri kali ini teringin nak cerita tentang majlis khatam Quran haritu...Entri ni dah lama di pendam..Fikir2 balik mcm tak mau post, tapi syg pulak ya.. Hmm.. tahniah buat shbat2 kerana telah berjaya menghabiskan bacaan al-Quran antuna sepanjang bulan Ramadhan.. Harap2 antuna semua istiqamah di atas jalan ini ya, bukan sekadar pd bulan Ramadhan ja ya.. Jutaan terima kasih kepada mereka2 yg sgt banyak membantu terutamanya cik em kita, sayang kamu dunia akhirat..Minta maaf kalau ada kekurangan dr kami, ada yg kami tak boleh bgi komitmen sepenuhnya harap maaf ya...oh2.. sudah2..


Kumpulan ?
 Majlis tu bermula jam 10 pagi,rata2 semuanya tiba di surau agak lewat termasuk sy kerana masing2 ada kelas sebelum itu, tuan pengarah sampai lebih awal dari kami, sebnrnya ketibaan tuan pengarah pukul 9.50... Jd, majlis tu berlangsung x lama.. cuma 25 minit ja..sebab lepas tu semua ada kelas.. Jadi bila habis ja..masing2 bergegas ke destinasi kelas masing2, bilik tutor lah, makmal lah, dk lah ,mk lah..mcm2..:-) Terima kasih banyak2 kerana sudi memberikn kerjasama anda dlm menjayakan majlis ini..:-)


Our Pengerusi Surau
Hmm..rasanya sampai sini ja kut ya coretan sy untuk kali ini.. moga ketemu lagi..Wallahua'llam..

peringatan bt diri yg serba dhaif ini,
Maksud firman Allah SWT :
" Wahai orang-orang yang beriman! Jauhilah kebanyakan dari sangkaan (supaya kamu tidak tergelincir ke dalam sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnya sebahagian dari sangkaan itu adalah dosa..."
(al-Hujurat : 12)


Salam sayang,
 Firashatul Jannah 


p/s : Syawal is here everyone..!!!
p/s : kpd kamu, minta maaf banyak2 ya.. tak berniat langsung

No comments:

 
This Blog Are Protected By Me . DO NOT OPEN MY PAGESOURCE . Full Designed by -Nur Irdina Zakaria-
...