Salam Hari Lahir

Bismillahirrahmanirrahim.. (ikhlaskan)

Ucapan ini ku layangkan khas bt shbtku
yg jauh dimata, dekat dalam setiap doaku..
(mudah-mudahan insyaAllah..)

SANAH HELWAH YA SAHABAT

Umur itu Amanah

Teruskan perjuangan..!!
Allah tak memberi apa yg kita mahu,
tapi DIA memberi apa yg kita perlu

 

Salam Indah
Firashatul Jannah

Hidup ini..

Bismillahirrahmanirrahim...(ikhlaskan..)
Salamullahi'alayk..

   ahhhH Chooo...(bersin sy) uish..banyaknya habuk dkt sini..=)
tandanya sudah lama tak singgah disini..hmm..lame ker?? hmm...
Alhamdulillah..hari2 diri ini semakin ceria..semakin berseri dgn rasa dihati...
   Alhmdulillah....
  Syukur ya Muhaimin atas kurniaan nikmat-MU yg x terhingga ini...

Apa khabar iman? Alhamdulillah..
   Bagaimana jalan dakwah mu..? Alhamdulillah
Semakin kuat irama dakwah dialunkan, 
        semakin rancak juga langkah mungkar yg ditarikan...

  " Wahai org2 yg beriman, sabarlah kamu (dlm menegakkan agama Allah dan sabarlah kamu dalam 
perjuangan mnghadapi musuh(hawa nafsu) dn tetap teguhlah kamu (dlm barisn perjuangan) dan bertaqwalah kamu kpd ALLAH moga2 kamu mendapat kemenangan "
Ali 'Imran : 200





Salam Indah
   Firashatul Jannah

Selamat Datang..!

Selamat datang ke KMPP...!!!
  kepada MEREKA2....

  k.Aisyah..(uish..jauh dr puncak Alam sana..)
k.Nadia.. ( heh.. :-).. surprise dr serdang..)
Fifah... (lama tak ketemu)
Jannah... (berseri2..:-)
Suhail.. (mm.. tak jumpa lg pun)
Akmal... ( ;-) )
k.Husna.. (bereh..:-) syukran )

 dan semua oraaannnggg!!....:-)
     chantek berseri-seriii....heh..cik em sdg menyanyi disebelah...:-p

Salam Indah
    Firashatul Jannah

Mata berkaca

Bismillah..(ikhlaskan)

     Hari ini air mata berhamburan tanpa henti... 
Sekilas teringat.. pasti mengalir tanpa dipinta...
Sesungguhnya tangisan semalam sgt menyedarkan....
   Sgt2 memberi pengajaran...

Ya Muhaimin... kuatkanlah hati dn jiwa yg lemah ini...

La yukallifullahunafsan illa wus'aha..

Salam Indah
    Firashatul Jannah

Salam Maal Hijrah

Permulaan bismillah yg penuh barakah,
   Salamullahi'alayk...(ikhlaskan)
 
Firman Allah S.W.T :

 لقد كان لكم فى رسول الله أسوة حسنة لمن كان يرجوا الله واليوم الأخير 
 الأحزاب : 21 

Maksudnya : Demi sesungguhnya untuk ikutan kamu pada diri Rasulullah S.A.W itu satu ikutan yang baik bagi sesiapa yang mengharapkan Mardhatillah dan balasan baik di Akhirat kelak

 Allahuakbar...! Walillahilhamd...

 Lama tak menjengah kesini... kesihatan tak berapa mengizinkan..
Sejak bermulanya sem baru ini, seringkali kesihatan diri di uji...
 Allah maha mengetahui apa yg terbaik untuk hambaNya..

Hari Ahad br ni, masa mengizinkan untk sy pulang ke rumah sebentar..
  Menemui keluarga.. 
          mengumpul secebis kekuatan dan keyakinan dr mereka..
Sungguh.. berada di jalan dakwah ini tidak mudah..
   memikul amanah dan tanggungjawab ini juga tidak mudah...

Tapi..
  Layukallifullahunafsan illa wus'aha..

 " Kenapa enti menggambarkn mad'u itu seperti pelangi? "
      
     " Sebab.. mad'u 'menceriakan' hidup seorang da'ie.. melalui mehnah & tribulasi..hidup tidak indah dn nikmat tanpa halangan dan dugaan..."

                *******************************************************

" Yakinlah, Allah tlah m'caturkan hamba2NYA dgn caturan terbaik, maka yakinlah pd Allah, ana dah cuba yg sebaik mungkin untuk membantu enti, seterusnya t'srh pd enti.."

  "Athirah, jika enti ingin org lain m'buka hati untuk enti, cuba la buka hati enti pd org lain.."

" Anti jgn tertekan, iA ana yakin dgn kpimpinan antum ................. doa banyak2, kita settlekan masalah hubungan dgn Allah, moga2 DIA bantu prmudah segalanya, gapo2 direct bgtau ana dn k.husna, jgn malu segan, teruskan perjuangan, jgn mengalah.."

               ********************************************************

Tuhan menguji lagi... hari ini kesihatan tidak mengizinkn lagi...
   mak cik yg sudah seperti ibu sy sendiri kembali mengmbil sy pulang kerumah...
singgah di klinik sebentar...
    sesudah itu, terus pulang ke rumah....
sedari pagi tadi, apa pun tidak mampu dijamah..
kuih yg ukhtie shibah belikan tak mmpu untuk sy habiskan...
     apa yg dmakan pasti akan dibuang kembali..

   " Kakak, turun makan nasi, sat lagi nak makan ubat..."

alhamdulillah... semangat itu kembali pulih bila melihat mereka2 yg sy syg...

Sy mampu mghbiskn nasi yg 'mak' bubuh.. mabruk..!

    Saat ini, keadaan semakin stabil..Alhamdulillah...

Wallahua'llam

Selamat Menyambut Tahun Baru Hijrah 1432
Semoga sentiasa dibawah lembayung rahmat Ilahi

Salam Sayang
   Firashatul Jannah
    
 

Tenteramkanlah hati ini...

Bismillah..(ikhlaskan..)

   Dear Allah...
      Hari ni sy betul2 nak marah..sgt3333333 nak marah, terutama pd shbt2..
asif jiddan..maaf banyak2... sy tersgt2 nak maraaahhh...

   astaghfirullah....astaghfirullah..

Athirah.. istighfar banyak2...
        Tuhan nak menguji kemarahan kamu hari ini...
Jgn cepat melatah... org yg kuat adalah org yg mampu serta 
                  berjaya mengawal nafsu amarahnya...
     Ada ja yg tak kena hari ni...
          Maaf kpd2 shbt2 yg telah menjadi mangsa sy tadi..
     Baru sebentar td SU jd mangsa.. Ya Allah..
Sy tak berniat.. cuma kelakuan antum, sgt2 tidak menyenangkan hati ameerah...
     Kelakuan antum sgt2 mengecewakan ameerah...
     Sikit pun tak mintak dihargai...
          Cuma nak antum tahu dan sedar...


Firashatul Jannah


p/s: nak balikkk... !! nak keluar dr KMPP.. nak mama, nak abah...:-( ( mata dah berkaca2)
p/s: be strong syg.. jgn cengeng..

Maratus Solehah..

Bismillahirrahmanirrahim...(ikhlaskan niat..)
Salamullahi'alayk...

 Segala puji-pujian itu hanya milikmu wahai Tuhan penentu segala takdir. Selawat dan salam buat Rasul junjungan petunjuk sepanjang zaman, Nabi Muhammad s.a.w dan ahli keluarga serta para sahabatnya yang umpama bintang-bintang bergemerlapan.

 teringat kata2 uztaz ms dalam kuliah agama kelmarin...
   
    " Semewah-mewah kebendaan didunia ini adalah wanita solehah.."

  ustaz kata..
       Kalau nak 'cari' tu..biarla yg bilamana kita pulang ke rumah,
                 tenang hati bila tgk dia...bt apa yg kita suruh(taat)...etc

(dlm hati sy berkata, hmmm..ustaz dah out of topic ni....deviate from the original topic)

ustaz pun meneruskan celotehnya lagi...
   kali ni ustaz bagi dua situasi....(khusus untk kaum Adam) 

situasi pertama...
   Kalau kita balik rumah, dahaga, nak minum air, 
                            boleh la mintak tolong si'solehah' ambilkan...
    " Yang, abang dahaga la, ambilkan abang air kosong segelas boleh?"
 Lalu si 'solehah' berlalu pergi mengambil air untk suaminya... 
     haa..maknanya kata ustaz..dia taat pd kita..solehah namanya..(salah satu faktornya)

situasi yg kedua..(agak lucu)
   Kalau kita balik rumah, dahaga, nak minum air,
          lalu dikhabarkan kpd isteri...
    "Yang, abang dahaga la, ambilkan abang air kosong segelas boleh?"
Lalu ustaz bertanya... Apa yg dijawab isteri tersebut?

   "Abang, abang tahu tak water dispenser kat mana? abang tahu kan...abang tahu tak nak ambik gelas dekat mana? ala tempat biasa yg abang selalu tgk syg ambik tu kan... abang boleh tak ambik sendiri...abang pandaikan ambik sendiri..."

       Saat ini dewan kuliah riuh rendah dgn gelak tawa pelajar2..termasukla sy...:-)
Ustaz pun sambung...
    " Ya Allah...(ketawa)...haaa... mcm ni nak manja2 sikit pun tak boleh..."
   Kuliah semakin gamat...

Dah2..dah betul2 keluar dari topik dah ni...:-) haisyy...

Ustaz bertanya lagi.. "Apa maknanya situasi yg kedua tu..?" (sambil tsenyum)
" Ok2...balik pd topik kita..selingan2..:-)" 
 Finally, pheww..

Jadi, moral of the story?

err... please focus on the topic that we're dicussing.. do not deviate from it...:-)

tu ja? ada makna lain ni...

tak da maknanya... :-)

end of story~

Wallahua'llam...(DIA lebih mengetahui)

~ Rabbi habli minassolihin..ameen ~


Salam Indah
    Firashatul Jannah

p/s : Firashatul Jannah.. belajarlah dan berusahalah sekerasnya untuk menjadi solehah... mngkin tidak dimata org lain, cukup sekadar solehah dimata bakal mujahid idamanmu kelak...insyaAllah
p/s : FJ sakit mata.. doktor bagi mc..:-)


Alhamdulillah...

Bismillah...(ikhlaskan..)

     Result dah keluar.... 
         Alhamdulillah wa syukurillah...

Mabruk ya sohabati mahbubati...:-)

Salam Indah
   Firashatul Jannah

p/s: syukran sahabat2 permata hati di atas doa kalian..
p/s: dear doc permata hati, syukran diatas doa kamu...

Doa seorang shbt buat shbtnya yg lain...

Dimulakan dgn basmalah yg penuh barakah..(ikhlaskan niat)

Buat sahabat2 permata hati Islam

Segala puji-pujian itu hanya milikmu wahai Tuhan penentu segala takdir. Selawat dan salam buat Rasul junjungan petunjuk sepanjang zaman, Nabi Muhammad s.a.w dan ahli keluarga serta para sahabatnya yang umpama bintang-bintang bergemerlapan.

Ya Allah…
Dalam perjalanan kehidupan ini telah Engkau jadikan bagiku seorang teman. Sedangkan ia adalah diluar jangkaan dan sangkaan hambaMu ini. Aku tetapkan baginya satu peraturan yang hanya Allah yang akan menentukan segalanya.

Ya Allah…
Dalam kekalutan begini, dia pergi menyendiri dan hanyalah dititipkan suatu pesanan melalui seorang teman buatku. Dimanakah salahku wahai Tuhan dan tunjukkanlah dimana silapku. Jangan Engkau biarkan aku begini tanpa diketahui apakah kesalahan yang telah aku lakukan terhadapnya.

            Ya Allah…
            wahai Tuhan, aku dengan penuh rasa kehambaan yang penuh kehinaan memohon padaMu bagi pihaknya, kerana dia adalah sahabatku.

            Ya Allah…
            Ampunilah daku dan sahabatku dan masukkanlah kami kedalam rahmatMu dan Engkau adalah Tuhan yang maha penyayang.

            Ya Allah…
            Jangan Engkau tinggalkan untuknya suatu dosa melainkan telah Engkau ampunkan. Dan tiada suatu aibnya, melainkan telah Engkau tutupinya. Tiada suatu dukanya melainkan telah Engkau hilangkan daripadanya. Tiada suatu hutangnya melainkan telah Engkau bayarkannya. Tiada suatu kesakitan melainkan telah Engkau sembuhkannya. Tiada suatu hajatnya dari keperluan dunia dan akhiratnya yang telah Engkau redhai dan tepat untuknya melainkan telah Engkau tunaikan segalanya baginya wahai Tuhan yang Maha Penyayang.

            Ya Allah…
            Lindunglah sahabatku dari hilangnya nikmatMu dan berubahnya kesejahteraanMu dan mendadaknya seksaMu dan berbagai macam murkaMu.

            Ya Allah…
            Sungguhnya aku bermohon kepadaMu tabahkanlah dia dalam menghadapi segala urusan dan kekuatan dalam menerima petunjukMu.

            Ya Allah…
            Kurniakanlah kepadanya jiwa ketaqwaan dan sucikanlah. Engkaulah sebaik-baik yang mensucikannya.

            Ya Allah…
            Sungguhnya aku bermohon kepadaMu bagi pihaknya dengan sebaik-baik permintaan, sebaik-baik permohonannya, sebaik-baik kejayaannya dan sebaik-baik pahala baginya. Tetapkanlah untuknya, beratkanlah timbangan kebaikannya. Mantapkanlah imannya, tingkatkanlah darjatnya, terimalah solatnya dan ampunkanlah dosa-dosanya. Ya Allah, aku bermohon baginya kepadaMu darjat yang tinggi di syurga. Ya Allah perkenankanlah permohonanku.

            Ya Allah…
            Sungguhnya Engkau mengetahui apa yang aku rahsiakan dan apa yang aku perlihatkan, maka ampunkanlah kealpaan dan kelalaiannya. Dan Engkau mengetahui segala hajatnya, maka kabulkanlah permohonannya. Ya Allah, aku bermohon baginya kepadaMu keimanan yang selalu mendampingi  hatinya, dan keyakinan yang kuat sehingga dia mengerti bahawasanya tidak akan menimpa dirinya kecuali apa yang telah Engkau tentukan baginya dan bahawasanya apa sahaja yang telah menimpa dirinya bukanlah semata-mata yang meluputkannya. Dan apa sahaja yang telah meluputkannya bukanlah yang semata-mata menimpa dirinya.

            Ya Allah…
            Aku memohon baginya kepadaMu memantapkan imannya.. Cahaya yang dia jadikan ikutan dan rezeki yang dirinya cukupkan. Ya Allah…jadikanlah dia cinta kepadaMu dengan seluruh hatinya dan rela kepadaMu dengan segala kemampuan dirinya seluruhnya. Ya Allah… jadikanlah seluruh cintanya hanya kepadaMu dan seluruh amal perbuatannya  hanyalah untuk mencari keredhaanMu.

            Ya Allah…
            Apa sahaja yang Engkau jauhkan darinya dari hal-hal yang dia cintai, jadikanlah hal itu sebagai penguat untuknya mencintai apa yang Engkau cintai dan jadikanlah cintanya kepadaMu sebagaimana Engkau mencintai.

            Ya Allah…
            Cukuplah diriMu bagiku, tiada Tuhan selain Engkau. Hanya kepadaMu aku bertawakal. Dan Engkaulah Tuhan yang memiliki arasy yang agung.

Ameen ya Rabbal'alamin..

 Salam Indah
     Firashatul Jannah

p/s : kredit to dear syauqatul bazla n dear shbt jauh di mata dkt dlm doa..

Tamam

Bismillah...(ikhlaskan..)

   Ameerah n ukhtie shibah heading for Kajang tonight...
           doakan ya...

Salam sayang bt shbt2,
         Firashatul Jannah

p/s: including t.ameer n sabran..

Wishes from abah n mama..

" Selamat Hari Lahir kakak..
Semoga murah rezeki, panjang umur,
   mama doakan semoga berjaya dunia dan akhirat...
moga anak mama menjadi seorang anak yg solehah..."

         Ameeen...

" Selamat Hari Jadi buat kakak yg abah sayang...
     semoga panjang umur dan murah rezeki..
   moga sentiasa tumbuh mekar menjadi anak yg solehah
                     dan pelajar yg cemerlang.."

       Ameeen ya Rabb...

Salam Indah,
   Firashatul Jannah

Alhamdulillah...

Dengan nama Allah yg Maha Pengasih & Maha Penyayang
(ikhlaskan..)

It's Today....!!
Alhamdulillah wa syukurillah...



Semoga dikurniakan kelembutan
se'izzah Abu Bakar
Ketegasan selembut Umar
Ketabahan sepasrah Usman
Kecerdikan setajam Ali
Kemurahan setulus Khadijah
Kefasihan sepetah Aisyah
Kepatuhan seutuh Fatimah
&
yg paling UTAMA
hati yg gagah sesuci
RASULULLAH...
(insyaAllah..)

Tarbiah, Sabar itu indah..
Berjuanglah & berusahalah demi ISLAM..!

~ Rabbi habli minassolihin..ameen ~


Salam Indah
Firashatul Jannah


1...

Bismillah....(ikhlaskan ya Allah..)

   kembali mengira...
1 more day to go... :-)
     semuanya serba tak kena...

Salam Indah
    Firashatul Jannah

p/s: bila nak jumpa dgn LTQ??

2...

Bismillah..(ikhlaskan..)

     Coming up very soon.. 
             2 more days to go..:-)
   Ni awat excited sgt mengira nih..??

        ***************
bicara sama ibunda tercinta semalam..
   " Kakak sihat??"
         " Sihat...:-)"
"Ada apa2 bagitau mama ya.."
 ~emosi kurang stabil akhir2 ini...(doc??)

       ***************
    k.husna mai...!! yeay..!!
baru habis liqa' dgn k.husna n kakak2 yg lain.. 
            mm...ada tiga org lagi..(the 8th)

   " Qiam jgn tinggal, solat hajat dgn solat istikharah penting.."
"Jaga shbt, jaga ukhuwwah, jaga study, jaga......"
          " Mintak pertolongan dr ALLAH, yakin dgn DIA.."
   " 4 flat insyaAllah...ameen"
            "Nanti apply USM tau..:-)"~ k.husna promote U dia..;-)

      ****************
Wahai org2 yg beriman! Apabila dikatakan kpdmu, " Berilah kelapangan didlm majlis2" maka lapangkanlah, nescaya Allah akn m'beri k'lapangan untk mu. Dan apabila dikatakan, " Berdirilah kamu" maka berdirilah, nescaya Allah akn mengangkat darjat org2 yg beriman diantaramu dan org2 yg dberi ilmu beberapa darjat. DAN ALLAH MAHA TELITI APA YG KAMU KERJAKAN...~ Al-Mujadilah:11


 
~ Rabbi habli minassolihin... ameen ~


Salam Indah
   Firashatul Jannah

p/s: the 9th... k.husna tanya entum..:-)
p/s: hari Jumaat tak boleh balik... Sabtu x cuti..kena ganti...:-(

Countdown..

Bismillah..(ikhlaskan)

  hmm.. 3 more days to go..:-)

Salam Indah
   Firashatul Jannah

p/s: nak balik rumah...

Ceritera raya...

Bismillahirrahmanirrahim..(ikhlaskan niat)
Salamullahi'alayk...

       Maha Suci Allah, Tuhan semesta alam, dengan limpah dan rahmat serta izinNya bumi beredar, mentari bersinar, bintang begermelapan, bulan bercahaya, dan manusia meneruskan kehidupan. Selawat dan salam buat Rasulullah SAW, dengan nurnya alam diterangi, manusia disuluh kebenaran.. 
Alhamdulillah.. Alhamdulillah..Alhamdulillah..
   Seperti yg dijanjikan.. cerita raya bakal sy coretkan serba sedikit disini insyaAllah...
hmm... cuti raya dah habis.. tiba masa untuk kembali ke 'medan peperangan' sy semula.. meneruskan perjuangan bersama shbt2...(kuatkanlah hati2 kami ya Rabb)

baik..mm..let's make it short n simple...
   alhamdulillah..it was a good raya actually...  kemeriahan dalam kesederhanaan, kesyukuran serta pengorbanan itu tetap dirasai.. alhamdulillah.. what am I up to is the story of this two little cute monsters in tok's house.. adorable..:-) bila dah lama tak jumpa, sekali jumpa, dah mcm2 dia pandai buat.. mereka sedang belajar mengenali dunia dgn pesatnya..subhanAllah..
two little monsters..:-)
yg sorang tu, wahh.. lagi best..dah pandai nyanyi lagu insyaAllah by Maher Zain.. "InchaAwwah..InchaAwwah.." bunyi nya...hee..:-) everytime tgk sy bukak laptop, mula lah dia.. "kakak..inchaAwwah kakak..inchaAwwah..":-P kenyang dgn lagu tu ja lah.. tak mau makan nasi dah..
wiee adorable monster
yg sorang ni..the wiee one.. dah boleh faham arahan org.. dah boleh angkat tangan bila org sebut nama dia..:-) (sgt sukaa..) dah boleh main lari2 keliling rumah tok tu, dan pandai salam org, dah pandai flying kiss, dah pandai cium pipi org, dah pandai 'sebek' bila org marah dia...hee..:-) sgt best melihat mereka sdg meng'explore' kehidupan..

video

hmm.. the little bigger one, budak ni..haritu kena tinggal dgn ibu dia, duduk rumah tok...dijaga oleh kakaknya yg garang ini..hee..:-) sgt banyak akal.... org panggil mak, dia pun mak jugak.. org panggil mama, dia pun mama jugak la.. dkt tok org panggil tok,dia pangil kakak.. haisy..:-)(sapa ajar)
sgt celik IT ini monster, nak main game sokmo..haish..:-) kalau lepas mandi tu, berkejaran dulu la dgn dia sebelum boleh pakai baju.. kalau org suruh mandi.." Jap la kakak...,sat2.." mcm2..
video


hmm..rasanya itu shaja yg dpt sy 'contengkan' bt kali ini... insyaAllah ketemu lagi dgn dua org little monsters ini..dgn lebih banyak lagi skill2 mereka yg menarik..:-) 
 Wallahua'llam..

Salam Indah
   Firashatul Jannah


p/s: Athirah.. duduk baik2 ya..duduk solehah2 ya.. jaga diri..jaga iman..jaga akhlak.. tak mau rindu-rinduan sgt ya... insyaAllah, Tuhan itu maha mendengar... allahumma ameen
p/s: KMPP..!! tunggu..!! sy dtg..!! :-)



Coming up...

Bismillah..(ikhlaskan)
Salamullahi'alayk...

    Alhamdulillah...
       Cerita raya is coming up...hee :-)
With a story of two 'little monsters' in tok's house.. 
                      superactive..:-p very cute :-)

Salam Indah
  Firashatul Jannah

Salam 'Eidul Adha..

Bismillah

Bila sy boleh sampai disini ya
Di kesempatan yg ada ini

Diri yg penuh kekurangan ini ingin mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA



bt semua sahabat2 yg dicintai

serta KAMU

sekalian pengunjung yg sudi menziarahi serambi sy ini

 dgn tulus ikhlas Maaf Zahir & Batin






Salam Mahabbah
Firashatul Jannah

p/s: sy tenang berdoa moga dpt mengerjakan haji bersama2 keluarga serta mujahid idaman sy kelak..insyaAllah.. Allahumma ameen.... 
p/s:hanya kpd-MU diri ini berserah segalanya...perkenankanlah doa hamba-MU ini ya Rabb...

I'm sorry k.long..;-p

Bismillahirrahmanirrahim...(ikhlaskan niat)

         Mintak maaf dkt k.long sebab 'terkenakan' k.long semalam...hee..;-)
Amacam..?? shbt2 k.long ni terrer2 semuanya berlakon.... adik ni la yg paling terer sekali berlakon..siap pengsan tak sedakan diri lagi..haisy..:-) dasyat2..padahal..mata duk terkebil2 nak tergelak masa pengsan...aduhai..;-p hee... tahniah bt shbt2 kerana berjaya menyempurnakan misi kita semalam...

Gee.. amboi..ms practice bukan main 'cengey' lagi ya..ms betul2 lembut ja dia..
Syahirah..ni lagi sorang..org suruh gaduh..ni tak..bt slow talk pulak dah...;-p
Syibah.. ukhtie nie dah berambu air mata dah dari awal... haisy..:-)
Amirah.. pelakon utama...sgt keras kepala..tegar dgn pendirian kamu ya... "sy tak wuat..'
Izzah... bereh mu..:-)
Mahirah...terpinga2 dgn keadaan..heh;-)
ANIS... wahh.. kamu yg sgt hebat... sinis sungguh kata2mu..menusuk kalbu..heh..;-p
Ema...:-) ema yg baik..
Nadiah..;-) nak tergelak.. nasib tak gelak masa tu..bahaya2..
Asma...rilek..coool...:-)
Saya?.. heh.. pelakon pengsan terbaik...:-p haisy...:-D

  Amacam K.Long..?? gelabah semalam...hee... gurau2..;-) pleaseee...:-)
Jgn buat dkt sy eyh.. sy lari jauh2 nanti...
   AMARAN TIDAK KERAS!!  kpd shbt2 yg rasa ada plan yg nak buat dkt sy.. harap dilupakan ja ya... :-P 

Kpd sekalian shbt2 sy,
ketahuilah bhwa diri ini sgt mencintai kalian...

Salam Indah,
  Firashatul Jannah

p/s: my birthday is coming up...hee:-)
p/s: rindu telipon sy...

Selamat Hari Lahir kak long..!!

Bismillah..

Post kali ini saya tujukan khas buat shbt sy

NOR AZIAN BT OMAR

SANAH HELWAH KAKAK MYOTOME



Kak myotom dah tua..hee;-p

CERIA-CERIA SELALU...;-)

FIGHTING..!!

kak myotome tgh bakaq ikan..;-P

Salam Indah
Firashatul Jannah
 
This Blog Are Protected By Me . DO NOT OPEN MY PAGESOURCE . Full Designed by -Nur Irdina Zakaria-
...