Terbaik

Bismillah...(ikhlaskan)

Aku selalu inginkn yg terbaik dlm kehidupan...oh2..sudah pasti..
Lebih2 lg terhadap mereka2 yg ada disekeliling aku..
       (aku selalu dahulukan mereka berbnding aku, krana aku syg mereka)
 Untuk peroleh yg terbaik bt diri mereka jg aku, aku harus, mesti, wajib memberikan yg terbaik kpd org lain juga kpd semua yg ada di sekeliling aku..:-)
Sama seperti 'serambi' ini.. kalau aku ingin yg terbaik untk org lain (jg untk aku),maka apa yg tertulis disini pasti yg bermanfaat saja.. supaya mereka2, kamu2 yg menziarahi 'serambi' ini tidak membuang masa begitu saja.. pasti ada sesuatu yg dpt di ambil, walau sedikit..:-)

Oleh itu, aku wajib berusaha dr semasa ke semasa untk memperbaiki entri2 aku...
 Mungkin ada tanpa disedari yg isinya kurang bermanfaat..tidak mengapa, aku juga manusia..:-)
Sungguh Allah itu Maha Mengetahui.. :-)

Tulislah ringkas, tapi yg bermanfaat..
Biar ikhlas, telus, tulus...

Wallahua'llam

Firashatul Jannah


p/s: mereka itu adlh kamu semua

p/s lagi: aku sgt banyak belajar dr k.Fathiyyah..:-)

p/s: aku sedang 'bersiap'

No comments:

 
This Blog Are Protected By Me . DO NOT OPEN MY PAGESOURCE . Full Designed by -Nur Irdina Zakaria-
...