Welcome!

In the name of Allah, the most Gracious and Merciful

I love Allah , I adore Rasul

Salam'alayk =)

Lamanya tak singgah sini ye =) 

Selamat datang ke kebun sy yg baru di hias ini =) hehe comel kan

Terima kasih banyak2 bt Cik Dil Semanis Epal kerana sudi mengemas dan merenovate kebun sy ini...=)
Cantik n comel =) Terima kasih juga kerana melayan karenah sy =) hehe Minta maaf banyak2 ye Cik Dil... =)

********************************

Ok... result dah keluar =)

Alhamdulillah =) Thank you Allah =)

********************************

Itu saja bt masa ini, sedang berlumba dengan masa =)
I.Allah ada masa ketemu lagi

Ada cerita panjang yg nak dikhabarkan =)

Tingkatkan Kualiti Amal


Firashatul Jannah 


nota kaki : wahai ab pisang ku sekalian, aku rindu kamu semua =)




3 comments:

wardatul_syauQah said...

terbaikk!!
rndu kamu juga...
tmpah ye??

Mujaheedah Goten said...

semana nak buat? sgttttt osem mcm pisang! nak jugak.. ^^

Amjad Azhar said...

Banyak ceritanya si dia ini... ^_^

 
This Blog Are Protected By Me . DO NOT OPEN MY PAGESOURCE . Full Designed by -Nur Irdina Zakaria-
...