Si Tikus..

Bismillahirrahmanirrahim...(ikhlaskan niat)
Salamullahi'alayk..
  
     Owh2.. sy baru teringat haritu sy nak post entri tentang surgical appoinment yg cik tikus bt dgn sy..:-p
hmm..by the way.. cik tikus ni sgt busuk..tapi agak comeyl... tapi sayangnya, walau secomel manapun dia buat muka..student bio tetap tegar meneruskan misi mereka...:-) sepanjang sesi pembedahan cik tikus tu..partner sy sibuk duk merungut busuk la apa la... sy pun ckp dkt dia.. tikus ni mandi guna sabun apa2 ke nak bagi dia wangi..? kut la dia pakai sabun shokobutsu ke, palmolive ke, lifebouy ke..hmm tak pun pakai dynamo ke..(eyh..tak boleh2..boikot2) partner sy tu pun gelak.. dia nie mula2 geli, takut la apa laa.. sy jugak la yg ambik tikus tu.. lepas tu..eyh..dia pulak yg excited lebih...:-))








Ni la partner sy tu..:-p



Salam Indah,
Firashatul Jannah

6 comments:

normaidayu zainal said...

wah...
bersungguh2 nk wat post bottom thdp cik tikus tu ek...
:)
hehe!!!

Islam Itu Indah said...

hmm.. sgt bersungguh.. tapi busuk..tu je la nak ckp..:-p

Afifah Khamis said...

sian tikus 2.. hu2

wildanu_shababz said...
This comment has been removed by the author.
Wildanu Shabab said...

Wah.. Doktor Siti Athirah Mohd Zuki... Hebat biopsy kamu.. kemas jaa.. Solehah betol,, :)
Nak jadi pakar surgeon ka lepas nie~

Islam Itu Indah said...

ameen ya rabb..

 
This Blog Are Protected By Me . DO NOT OPEN MY PAGESOURCE . Full Designed by -Nur Irdina Zakaria-
...